6 september 2013

Hola amigos!
 
Känns som jag lär mig mer spanska än engelska här haha, eftersom jag är med massa spanska människor hela tiden. Senast jag skrev var i tisdags och sen dess har det inte hänt så mycket, bara haft vanliga dagar med skola och cross country. I onsdags hade vi en extremt jobbig cross country träning där man fick en tid (beroende på hur bra man är) som man skulle springa en mile på. Sen skulle man vila den tiden, springa en till mile, vila och sen springa en tredje mile. Det va så jäkla jobbigt för man behövde verkligen springa snabbt för att klara av sin tid! En mile är 1600 meter så ni vet så idag och igår sprang vi 5 miles, alltså 8 km! ¨
 
Idag efter cross country åkte jag hem och duschade och sen åkte jag och Isa till Coldstone (ett glassställe) och träffade massa människor där. Sen åkte typ alla hem och då gick jag, Isa, Javi och Kiko (de spanska utbytisarna) till McDonalds och köpte mat och jag drack massa iskaffe, om man säger utan nån extra smak eller extra socker eller någonting så smakar det ändå som om de har hällt i ett kilo socker haha! Sjukt sött... Sen gick vi till stranden och sen fick vi skjuts hem av Megan och Austin. Vi åkte sex personer och två surfingbrädor i en pytteliten bil haha så det var väldigt trångt. Nu ska jag iallafall sova och imorgon ska jag först till Sports Authority med min farbror och köpa kläder till CC och sen till In N Out för första gången (ett hamburgarställe som alla hypar över hela tiden) med Katie, Isa och säkert några andra. Så det ska bli kuuuuuul! Och på söndag har vi picknik i San Fran med alla utbytisar.
 
Har tyvärr inga bilder men ni klarar er, hoppas allt är bra där hemma <3

Låter som du har det sjukt kul!! :) shit vad mycket aktiviteter:)! Bra att passa på att snacka spanska. Ställena du snackar om att ni ses på, ligger de i Pacifica? (McD, glasstället, in n out). Tycks funka att få skjuts med andra som har tillgång till bil? Ännu mer cc-kläder?! Får du komma hem när du vill för G & V, eller har de satt nån tid? Många kramar från mig & gang!

2013-09-07 | 10:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback