6 januari 2014

Hejhejhejhej, klockan är halv ett and jag kan inte sova. Imorgon börjar skolan igen och det känns mindre bra. Kommer troligtvis vara en zombie. Har inte bloggat på 13 dagar, sorrysorry. Pallar verkligen inte berätta allt som har hänt sen dess men gör det ändå för kan som sagt inte sova. Okej, på juldagen åkte jag med familjen till en liten stad som heter Calistoga där vi bodde på ett hotell två nätter. Vi badade i varma källor, gick runt i mys staden och åt massa god mat och det va fett nice. Vi kom hem därifrån den 27:de och då va jag med Isa, Jamie, Jess och Kay på kvällen. Dagen efter var jag med massa kompisar i San Francisco och sen sov jag hos Isa. På söndagen var jag på en hike med min familj och sen åt vi middag i SF och sen spelade jag Just Dance med Isa, Slonne och Briana. På måndagen va jag och Isa och shoppade inför nyår och sen på kvällen skulle vi på en bonfire men alla sa att det va tråkigt så vi åkte och åt mat med Joanna och Zach istället. På tisdagen va det nyår, jag fixade mig hos Jess, va på fest hos Sage och sov sen över hos Tori. Onsdagen var jag först med Tori och Isa och vi åkte och köpte bagels till frukost, badade i Tori's hottub och åkte med Trevor till Subway. På kvällen var jag hemma hos Mariah med Isa, Tori, Jamie och Sage och kollade på Insidious 2. I torsdags hade vi fotbollsträning och sen var jag, Jamid och Isa på bio och såg Paranormal activity, så sjukt läskig. I fredags hade vi match som vi förlorade och jag kunde inte spela för jag har blåsor från skavsår på mina hälar. Sen åkte vi till Jamba Juice och på kvällen var jag med Isa, Slonne, Sean och Brian. Igår var det  lördag och jag va på ett rock climbing ställe med tjejerna och det va skitkul! Sen åkte jag och Jamie till Tacobell. Idag har jag inte gjort någonting och det har varit så skönt. Allt som allt har jag haft ett helt perfekt jullov även om det är 20-grader och sol här istället för snö! Det här måste va sjukt ointressant att läsa men jag vill komma ihåg allt från mitt år. Nu borde jag verkligen försöka sova men först massa bilder! Massa kramar! <3























Omg trodde seriöst det var du när du var liten på första bilden! Sjukt lika !!

2014-01-06 | 22:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback