29 april 2014

Heii va ett tag sen hehe... Sitter just nu på engelska och har SSR (silent sustained reading). Tänkte bara lägga upp lite bilder från senaste!


Dagen efter jag kom hem från Hawaii va jag med Jamie och Isa i Half Moon Bay och åt lunch på the Brewery där Jessica jobbar. Vi träffade en supermysigt hund!



Jag va en aning bränd haha 😂 åå saknar Hawaii, finaste stället!



Badade i Tori's hottub.



Blev frågad till senior prom! ☺️


Myste med de här två på fredagen och sov över hos Tori. På lördagen var vi och shoppade lite och på kvällen va vi hemma hos Sage och sen var vi på fest hos Sammy.


På söndagen åt vi frukost på Beach Monkey Café.


Min saknade lilla älskling 😭


Mitt, Shelby och Victoria's projekt i Art!


Jag och Isa va ute och sprang och hon ramlade hahaha.


Va på baseball match som typ varje onsdag!


Åt mat på high tide efter skolan på fredagen och sen va vi bara hemma hos Mariah.


På lördagen va vi på bio och såg Oculus, ville dö för att den va så extremt läskig.


På söndagen hade jag en konstig påsk. Saknade bara alla där hemma och kände bara att jag ville åka hem över påsk. Fick iallafall lite godis av min familj!


Hade sen en liten påskmiddag med Isa och Jamie haha det var väldigt mys!


Va med massa kompisar efter skolan och när jag kom hem var det en fin solnedgång!



Jag och Isa blev skickade till the box för att vi va 1 minut sena till en lektion haha.




Behövde skriva ner definitionen av late och punctual och bara för det fick vi ingen detention!


Va på baseball igen och hittade en liten fågel bebis som hade ramlat från ett träd och en kille tog honom till veterinären 😢


Efter skolan på fredag va jag hemma hos Sage och myste med hennes kattungar med Isa och Tori. 


Sen åkte vi med Lexy till San Francisco och köpte T-pumps och åt på Five Guys. Sen var vi med massa kompisar i en park och sen hämtade vi Jamie och körde typ runt hela kvällen.


På lördagen var vi på T-pumps igen med Brianna, Jason, Steven och Javi! Vi köpte också cream som seriöst är det godaste någonsin 😍 på kvällen va vi på fest hos Trevor vilket var skitkul! 





I söndags var jag och såg Divergent på bio och igår var det senior ditch day! Det betyder att alla seniors skippar skolan och vi åkte till en park och grillade.

Puuuuh äntligen klar med alla bilder! Massa pussar och kramar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback