12 Mars 2014

Hörrni det här med bloggningen går ju sådär... Ni kan kanske tänka er att det har hänt en massor. Det bästa som har hänt är ju helt klart att Hanna och Klara har varit här. Det var sjukt underbart att ha dem här och jag saknar dem redan så himla mycket! Känns som det var mycket längre än en vecka sen de var här! Vi gjorde iallafall massor med grejer. På måndag och tisdag hängde Hanna med till skolan, på tisdag hämtade vi Klaris på flygplasten, på onsdag var vi med Isa, på torsdag hängde Klara med till skolan, på fredag va tjejerna och shoppade och sen va vi bara hemma och snackade hela kvällen, på lördagen va vi på fotballsmatch, åkte och shoppade i SF och sen var vi på fest hos min kompis Nick. På söndagen åkte de hem och det var jättejättesad :( Förra veckan köpte jag min prom dress, va med Isa massor, va på Talent Show på skolan och kollade när Jamie och Slonne sjöng, va och shoppade i SF igen, va på fest hos Slonne och åkte till Jamba Juice med Is och Jamie. I måndags var jag i SF och åt middag och asgod glass med Isas familj och igår var jag på min första baseball match med Isa, Audrey, Brianna, Shelby och Victoria. Idag har det varit så sjukt varmt och värsta sommarvädret så efter skolan gick jag och Isa till stranden och åt på High Tide. Vi har också bestämt att vi ska börja på simning haha hur fan ska det gå...... Bara jag inte drunknar! Nu är det inte långt kvar här i USA, bara fyra månader. Känns både bra och dåligt! Saknar er där hemma massor och längtar efter att få se er igen, pusssss <3



























 




 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback