6 maj 2014

Hejhej här kommer lite bilder från senaste veckan! 


På onsdagen va vi massa folk hemma hos en kille som heter Sean och badade i hans pool. På torsdagen åkte jag och Shelby till Starbucks efter skolan och den åkte vi hem till Victoria och badade i hennes pool! Vädret här va sjuuukt fint förra veckan, runt 28 grader varje dag ☺️ 


I fredags var jag först på baseballmatch efter skolan och sen åkte jag med Sammy, Isa, Tori och Ali och åt middag. 
Sen va vi hemma hos Biff som hade lite people over! Det var verkligen skitkul haha, en av de roligaste kvällarna på hela året.


På lördagen åkte jag och Isa in till San Francisco och åt Starbucks till frukost! Sen gick vi till Brandy Melville och sen åkte vi till Haight street och jag tog ett till hål i örat!



Tog det där uppe och det gjorde inte alls ont! Va fett nervös innan men det va absolut ingen fara!




Sen var jag och Isa och åt middag med Jamie och Kayla på Outback Steakhouse och det va skitgott. Efterrätten va sjuk 😍 Sen åkte vi till Jordan som hade fest.


Annars har det inte hänt så mycket, i helgen är det en country concert, nästa helg är det prom och helgen efter det är det graduation och SOMMARLOV! Yaay ☺️ Miss you guys! 57 dagar kvar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback