23 december 2013

Hej alla sötisar! Sen senast har det hänt en massa. Jag har haft det mysigt med Morfar och B-M, jag har haft middag och julklappsspel med fotbollslaget, jag har pluggat en massor och haft finals, ja har haft fotografering med fotbollen och tagit massa fina och knasiga bilder, vart på fest hos Mariah och sovit över där, haft fotbollsmatch som vi vann med 3-2,  kollat julfilmer och bara chillat med Isa, köpt julklappar med Isa och hennes familj, vart på ett ställe med massa studsmattor som heter House of Air, kollat på solnedgången vid Golden Gate, sovit över hos Maddi, slagit in julklappar, åkt runt med Kayla och givit julklappar till alla, skypat med min fina familj, pratat med massa av mina saknade vänner och ätit jättegod middag hos min familjs kompisar. Här kommer en bildbomb! Och bloggningen ska bli bättre, vill ju verkligen minnas varenda liten del av det här året.
 





 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback