3 april 2014

Hej allihopa! Senast jag skrev va nästan en månad sen haha! Jag har bland annat grillat i en park med massa härliga människor, ätit på Wingstop, varit på St. Patriks Day fest, börjat på simning, tagit foton med simlaget och tagit tid på ett swim meet. Sen har det även vart  junior PROM som va sjukt kul och en riktig amerikansk upplevelse! Dagen efter prom grillade vi ännu en gång på Frontierland och sen på kvällen var jag med Jamie, Isa, Brian och Jaylend. Nästa dag åkte vi med samma gäng+ Javi till ett ställe som heter Creme där man köper ice cream sandwiches (två kakor med glass imellan). Godaste jag har ätit, helt seriöst 😍 ska fan öppna ett Creme i Sverige! Vi behöver det haha!!! I fredags var jag med Tori, Jessica, Jamie, Isa och Kayla på In'n'out, sen va vi hemma hos mig och tillslut åkte vi till Krispy Kreme och åt donuts. På lördagen var jag med Isa hela dagen och sen på kvällen var det dags att åka till flygplatsen för nu sitter jag här bredvid poolen och bloggar på Hawaii! Kom hit sent i lördags och det är verkligen världens finaste ställe, älskar att vara här ❤️ Nu måste jag iallafall sova är så trött! Här kommer en bildbomb!



























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback