13 januari 2014

Holaaa!

Har haft en bra vecka, hade match i måndags, tisdags och torsdags. Vi vann alla tre och ligger etta i ligan! I fredags efter skolan var jag på Tacobell med Tori, Sammy och Isa och sen åkte vi runt och lekte "the name game" som är fett skumt haha men så himla kul. Man skriker random namn till folk på gatan typ "David!!!!! Do you remember me?? We met last weekend!!" och det är skitkul att se hur folk reagerar haha. Sen åt jag middag hos Isa och sen var jag på bio med typ 15 pers. Vi såg Lone survivor som typ är en krigsfilm. Sen sov Isa hos mig och i lördags åkte vi och köpte Jamba juice, burritos och gick till Victoria secret med Jamie, Jess och Kayla. Tre typiska Cali grejer haha... Sen åkte vi hem till Isa och spelade Just dance, såå kul! Igår var jag och shoppade lite med familjen. Fixade också mina ögonbryn med threading (googla om ni inte vet) och det gjorde så  jävla ont!! Köpte bara lite små grejer typ smink och en present till min lilla älskling Isa som fyller år på söndag! Sen åkte vi till Jamba juice igen haha och sen pluggade jag med Isa och Slonne. Just nu sitter jag i la escuela och tråååkar. Men slutar 1.15 för vi har match! Sjukt att man får sluta tidigare två dagar i veckan om man spelar fotboll... Men det är nice! Hoppas allt är superbra där hemma! Och tack igen finaste tjejligan!! <3



Random bilder från art på Sam, Victoria och Shelby!


Jag och Quincyy

Så sjukt fina solnedgångar här varje dag!

Isa looks like Miley Cyrus in that pic!

2014-01-14 | 23:05:46

Isa looks like Miley Cyrus in that pic!

2014-01-14 | 23:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback