2 Februari 2014

Hej! Den här veckan har varit väldigt bra! I måndags hade vi match och sen var vi på ett ställe och gjorde en intervju med laget eftersom vi leder serien. I tisdags hade vi också match men där var det inga glada miner för vi förlorade matchen mot våra största rivaler HMB med 3-0! Jättetråkigt för vi har ju inte förlorat en enda match än så länge och förra gången vi spelade mot dem så vann vi med 3-0. Vet inte vad som hände, de ville helt enkelt vinna mycket mer än vad vi ville! I onsdag hade vi ingen träning och jag var bara med Isa och vi kollade på Disney-filmer haha (tänkte på dig Julia Ö, min disney-buddy!). I torsdags hade vi ännu en match som vi vann och sen åt jag middag hos Isa för henens värdpappa fyllde år. I fredags var jag ledig från skolan för jag skulle åka till Napa Valley (en stad 1 timme härifrån där det är mycket finare väder) med Isa, Tori och Tori's familj. Det var så skönt att vara ledig på fredagen, det gjorde hela min vecka! Det var iallafalll jättemysigt i Napa, vi chillade mest. Vi badade i poolen, åt mat och godis och kollade massa läskiga filmer. Idag åkte vi hem ganska tidigt imorse och jag har bara städat mitt rum, pluggat och kollat på Super bowl (en sjukt populär amerikansk fotbollsmatch). Sen har jag också fått jättesorgliga nyheter, min kompis Javi ska skickas tillbaka till Spanien av utbytesorganistaionen :( Det är en jättelång historia så orkar inte skriva allting här men det gjorde mig iallafall jätteledsen och jag kommer sakna honom massor! Men nu ska jag sluta skriva innan det blir för långt, älskar er! <3 Hoppas ni fortfarande tycker det är kul att läsa!
 
 
På väg till en match i the party bus! Med Sierra, Isa, Jam och Jess
 
Bästa laget!
 
 
 
Shit glömde berätta om den bra nyhet som jag har fått också! Vi ska åka till Hawaii veckan innan Spring Break, wiiieeeeee! Är så himla glad och taggad!!!

Hej, hur mycket fickpengar har du med dig att ha under hela året och hur fungerar det för dig? Tog du med dig tillräckligt osv. Vissa rekommenderar att ha med sig 1500-2000 i månaden fast explorius säger 2500/månaden
Kram

Svar: Hej Alicia! Jag har ungefär 2000 i månaden och det funkar bra för mig! Men sen hade jag också med mig lite sparade pengar! Om du undrar något mer är det bara att fråga! Kram :)
smilem.blogg.se

2014-02-03 | 15:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback