3 september 2013

Hej allihopa, idag fyller jag 17 år! Det känns inte alls som att jag fyller år, kan inte fatta att det redan är september och att jag har varit här i en hel månad. Det är helt galet hur snabbt det har gått och just nu känns det som ett år bara kommer rusa förbi. Min dag har iallafall vart bra, imorse firade min värdfamilj mig lite och jag fick pengar och  sminkgrejer. Sen i skolan var det massa människor som sa grattis till mig, inte så jättemånga som visste att jag fyllde år såklart men det spred sig under dagen. Jag fick iallafall en jättefin present av Katie, hon är verkligen den snällaste människan jag någonsin har träffat och jag är så glad att hon tar så väl hand om mig! Jag fick iallafall en sjal, Swedish fish (haha jag är svensk, ni fattar) och choklad av henne. Fick också ett jättejättefint kort! Sen fick jag också nån speciell San Francisco choklad av en kille som heter Matt. Och så fick jag en cupcake av en tjej som heter Kristiana som jag har pratat med en gång haha, lite skumt... Efter skolan hade jag CC och alla sjöng för mig och nu på kvällen har jag och min värfamilj varit och ätit sushi! 
 
Tänkte också berätta lite snabbt om helgen. På fredagen va jag ju på fotbollsmatch och på lördagen va jag, Katie, Isa, Sophia, Austin och Ray på bio! Vi såg en film som sög, The Gateway hette den men det va väldigt kul ändå! Sen va alla jättetrötta så vi gick till en stor department store och la oss i sängarna där tills en tant som jobbade där sa till oss. På kvällen var jag och Isa på en fest med massa människor från skolan, det va jättekul men annorlunda från Sverige! Det va t.ex. ingen musik eftersom killen som hade festen hade panik att polisen skulle komma så han gick runt och sa till folk att vara tysta hela tiden... I söndags var jag och åkte boogie board med min värdfamilj och igår va jag, Isa och Gabby inne i San Francisco och shoppade eftersom det va Labor Day och ledigt från skolan! Hade en jätterolig helg! 
 
Nu måste jag sova men tänkte också passa på att säga att om ni undrar något, kan vara vad som helst, så får ni jättegärna fråga! Vill också tacka alla som har grattat mig idag, ni har verkligen gjort min dag med era gulliga grattis och jag saknar er alla så mycket! Det är inte förrrän man är borta som man märker hur mycket man uppskattar alla runt omkring sig... <3
 
 
Boogie boarding, me and my Spanish girl, bild från festen på Isa, Austin, Ryan och okänd kille, presenter från folk på skolan :)
 
 
 
 
 

Å va kul att läsa om dina fantastiska upplevelser - låter super - keep it up:)! Puss Mamma

2013-09-04 | 10:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback