22 September 2013

Hi there! Nu var det ett tag sen! Pratade med Erika och Lina på Viber igår (som är mycket bättre än Skype btw så skaffa det!!) och de tvingade mig att blogga så här kommer ett inlägg för er skull ❤️ I veckan har det bara varit vanliga dagar i skolan... I tisdags åt vi middag med Cross country laget och det var jättekul och maten var extremt gooood! Drack dock Gatorade, en energidricka som alla älskar här, och det va sjukt äckligt haha! I fredags va jag på football game och alla från skolan var typ där så det va väldigt kul. Terra Nova Tigers vann med 56-12, så bäst haha! Igår åt jag middag med familjen på en restaurang och sen va jag hemma hos Isa på kvällen och sov över där! Idag vet jag inte vad jag ska göra, har en hög med plugg men den kommer nog inte bli mindre hehe... Har inga bilder så lägger upp en gammal bild!


Du gjorde min dag ! Hihi <3

2013-09-23 | 16:50:31

Puss på dig!

2013-09-24 | 22:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback