16 september 2013

Heeeii, förlåt för ganska dålig uppdatering, det är svårt stt hinna med att blogga! Här kommer bilder från helgen! Va hemma hos Kiko med Javi och Isa och badade i deras hot tub i fredags och sen va vi på Donken igen haha.
    '
I lördags åt jag middag med min värdfamilj och sen åkte jag hem till Slonne och Isa och hängde med Isa och Diana. Sen åkte jag, Isa, Slonne och Slonnes pojkvän till en fest hemma hos en tjej som heter Jamie. Det var skitkul där och alla är så himla snälla och välkomnande. 


Kayla, jag, Tori, Mariah och Sammy!



Jag och Javi!


Sammy, Mariah, Tori, jag och sen vet jag inte... Det är så sjukt svårt att komma ihåg alla namn här!


Mariah och jag!
I söndags var jag först och gjorde errands med min familj, vi va på Bed Bath and Beyond, Trader Joe's, Sephora och sen köpte vi froyo! Så sjukt gott men jag tar alltid alldeles för mycket godis och kaksmulor så efter en stund har jag ätit upp all glass och så är det bara kaksmulor kvar... Sen åkte jag till stranden med Katie och Isa! Vi gick runt, åt på Taco Bell och sen gick vi hem till Katie. 



Imorgon ska jag äta middag med alla från CC och på onsdag har vi ett meet men jag och Isa kan inte vara med för våra utbytesstudentpapper är inte klara! Men vi ska nog hänga med och kolla, jätteskönt för då missar man två lektioner i skolan haha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback