8 oktober 2013

Hej här kommer lite uppdatering om helgen! Har ju redan berättat om racet i lördags och sen fixade jag och Isa våra naglar som såg ut såhär: (kanske inte jätteintressant haha men skit samma...) 
 
 
Sen var det dags för Homecoming! Vi åkte vi hem till Jamie där Slonne, Diana, Jessica, Kayla, Mariah, Tori, Jamie, Joanna var. Där klädde vi på oss våra klänningar, sminkade oss och tog bilder. Sen kom det massa andra tjejer som jag inte ens vet vad dem heter haha och sen åkte vi till skolan. När vi kom dit fick vi först stå i kö och sen när vi kom in gick vi bara runt och pratade med alla. Sen började alla dansa och det var verkligen skitkul, amerikaner är helt crazy haha.... Det slutade dock redan vid 11 och då skulle vi egentligen åka till en fest hos en tjej som heter Jenna men hon blev suspended i tre dagar för att hon hade druckit och lärarna ringde hennes föräldrar. Det var också sex andra som blev suspended och nu måste de gå på AA-meetings haha... Men vi fick ändra planerna och åkte hem till en tjej som heter Brenna istället! Sen hämtade Isa's host dad oss och så åkte vi hem. Det var iallafall en sjukt kul kväll, en av de bästa hitills här! 
 
 
Igår var jag och shoppade med Jamie, Tori och Isa. Vi skulle köpa kläder till på lördag då vi ska på en country concert. Har ingen aning om jag gillar country haha men alla ska typ dit och det verkar väldigt kul! Vi köpte iallafall drickor från ett väldigt populärt ställe som heter Quickly. Jag köpte bara en milkshake för jag vågade inte testa drickan som man "ska" köpa där som typ är nån mjölk-te-dricka med små svarta bollar i botten. Men smakade iallafall Tori's och måste bara säga FYFAN VA ÄCKLIGT DET VAAA! Drickan va helt okej men dog typ när jag fick upp en sån där svart boll, kändes som jag åt ett grodyngel haha... Var till och med tvungen att spotta ut det på marken, så vidrigt va det... 
 
 
 
 

OMG MATHILDA JAG HAR OXÅ SMAKAT SÅN! det finns en sån i Solna, tror det är samma iallafall, man blandade grejer till någon konstig dricka sen hade man i några luftbollar typ som var någon smak! den såg ut som den på bilden du lade upp! OCH DET VAR SÅ JÄVLA VIDRIGT, HÅLLER HELT MED! :O hoppas du har det bra mathildis! :)

2013-10-11 | 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback