5 Oktober 2013

Hej, sitter just nu och får en pedicure och efter det ska jag fixa mina naglar! Ikväll är det homecoming, so excited! Ska bli skitkul, efter det här ska jag hem till Jamie och fixa mig med massa tjejer! Lovar att jag ska ta massa bilder med olika människor så ni kan se alla mina kompisar här! Imorse hade jag mitt första Cross country race, det gick bra men det var sjukt jobbigt! Det va typ 26 grader och i slutet av racet var det en mördarbacke, fyfan... Men det gick iallafall bra för Terra Nova, en kille i mitt lag som heter Jacob vann sitt race! Hoppas allt är bra hemma i kalla Sverige, här blir alla sjukt avundsjuka när jag berättar att det snart kommer börja snöa i Sverige, de älskar snö haha <3 jag ser helt crazy ut på bilden haha var så extremt trött


Å hoppas det blir jätteroligt på homceomingen:)! Nyfiken att höra hur det var och se klänningen! Bra kämpat med CCi hettan:)!! Puss å kram från Moprsan

2013-10-06 | 17:08:52

Morsan asså

2013-10-06 | 17:09:07

Åh vad spännande, ska bli jättekul att få se bilder!
Avundsjuka på snö.. Hmm, jag skulle gärna byta bort någon snömånad med massa minusgrader mot lite kalifornisk sol istället om det hade varit möjligt :)

2013-10-07 | 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback