27 oktober 2013

Hej, sitter här i mitt rum och det är typ storm utanför mitt fönster haha! Veckan har varit ganska vanlig, i tisdags var jag på födelsedagsmiddag för Sammy hemma hos henne med lite människor och i onsdags var jag på Zumba med Jamie, Mariah, Jessica, Isa, Trevor, Trevor, Brian och David, det va skitkul men sjukt mycket svårare än Zumban jag har varit på i Sverige! Sen i torsdags hade vi ett Cross Country race, fyfan asså... Det var typ i en öken och det var så jävla jobbigt! Men det gick iallafall ganska bra! Efter racet åkte jag, Isa och Nick till ett hamburger place och åt mat. I fredags skulle vi egentligen på en bonfire men Isa och jag är båda väldigt förkylda så vi pallade inte, va bara hemma hos henne och chillade och sen sov jag där! Igår var vi hemma hos en kille som heter Joe och badade i hans pool och sen åkte vi till Great America igen på kvällen. Det va inte jättekul där eftersom vi var där för typ två veckor sen men helt okej... Sen åkte vi iallafall till In N Out, godaste hamburgarna någonsin <3 Sen sov jag hos Mariah och på morgon åkte vi till Denny's och åt frukost. Sen skjutsade hon hem mig och nu på kvällen har jag varit hos Isa och pluggat. Det var nog allt haha, har varit säämst på att ta bilder den här helgen men lägger upp de jag har! Saknar er så himla mycket <3
 
 
Från zumban, hon till höger är min Physiology lärare haha så skön...
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback