20 oktober 2013

Heey längesen jag bloggade nu... Tror förra gången jag skrev var förra fredagen. På lördagen var jag iallafall på Country konsert. Jag åkte dit med Ryan, Sean, Slonne och Isa men sen träffade vi verkligen alla från skolan där! Vi skulle egentligen ha vår homecoming på den lördagen men de flyttade den till veckan innan eftersom ALLA från skolan skulle på konserten....Det var iallafall jättekul, dock hörde jag knappt musiken! Sen på söndagen var jag på Great America som är typ som Grönan. Nu under Halloween har de något som kallas Freight Fest där. Så det går runt massa utklädda människor överallt och skrämmer livet ur en och sen finns det olika spökhus typ som man går in i. Det var så jävla läskigt haha, trodde jag skulle dö... Sen mådde jag inte så bra heller, har haft jätteont i huvudet och bara känt mig helt utmattad hela veckan. Sen när vi skulle åka hem var det massa krångel men vi åkte iallafall till Denny's klockan 12 på natten och åt mat. På måndagen var vi lediga så då åkte jag och Quincy till Hollister och sen åt jag middag hemma hos Isa, hennes värdfamilj är så himla underbar <3 I veckan har det inte hänt nåt, va hemma från skolan i onsdags för att jag mådde dåligt. Nu till den här helgen, det här blir långt haha! I fredags var jag på football game, vi vann med 49-0 och jag och Isa har precis lärt oss Terra Nova's "song" så vi gick runt och sjöng den hela kvällen... Den är fett töntig haha men så här är den om ni undrar: Terra Nova, Terra Nova, we will fight for you, you we honour, you we cherish, we will fight but never perish, Terra Nova, Terra Nova, victory is our goal, we have the team, we have the coach, so GO GO GOOOOOOOOOO. Haha jag vet inte hur man lägger upp videos på bloggen, annars hade jag lagt upp en video när Isa sjunger den. Efter matchen skjutsade Jamie hem mig. Igår (lördag) åkte jag först till the mall med Isa och Slonne och innan åkte vi till Lombard street och Coit Tower som typ är sevärdheter i San Francisco. Sen på kvällen var jag på överraskningsfest för en tjej som heter Sammy. Det var kul och hon blev så sjukt överraskad! Hon fick också en bil av sina föräldrar haha... De hade också ett Photo booth där man kunde ta bilder och en Mechanical bull, det va sjukt kul men gjorde väldigt ont i händerna. Sen fick jag av skjuts hem av min granne. Idag har jag inte gjort så mycket, skulle fixa mina naglar men det blev inte av... Åkte iallafall med Isa hem till en kille som heter Carlos som typ hade födelsedagslunch men vi var bara där en liten stund. Väldigt många som fyller år här just nu! Nu har jag äntligen sovaaaa eller måste göra äckel-geometry först. Men godnatt mina sötisar där hemma, skriv lite roliga kommentarer för det gör min dag när ni kommenterar! Sorry att det här inlägget blev fler mil långt haha...
 
 
 
 

Så kul med så mycket bilder!! Ser sjukt kul ut! Fast inte undra på om du känner dig utmattad, jag blir helt slut av att läsa om allt spännande :)

2013-10-22 | 21:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback