2 Oktober 2013

Jaa hörni det här med bloggandet går inte så bra... Faan vill verkligen ha den här bloggen som ett minne men pallar inte blogga... Åå ska försöka skärpa mig och skriva oftare! Om det är något ni vill läsa om eller något ni undrar får ni jättegärna fråga!
 
Sen senast vet jag inte riktigt vad som har hänt. I fredags var jag och Isa bara hemma hos henne och sov typ haha jag är så extremt trött på fredagkvällar, inte van vid att gå i skolan från 8-5.30 varje dag. I lördags var jag och Isa på Fog fest på morgonen, typ en marknad och parad här i Pacifica. Sen åkte vi hem och sov igen haha för vi gick upp klockan åtta på morgonen. Sen va vi med Emma och Katie och shoppade till homecoming som är nu på lördag! SOOO EXCITED, om ni inte vet så är homecoming typ en prom iallafall på min skola! Sen åt vi på Cheesecake Factory, asså omg inte ens okej hur gott det var... På söndagen va jag och shoppade igen och hittade äntligen en klänning. Igår va jag hos optikern och sen köpte jag skor till homecoming och present till Slonne. Idag var jag först i skolan och sen på middag hemma hos Slonne som fyllde år idag! Slonne är Isa's värdsyster och OMG HENNES HUS ÄR ETT SLOTT, jag skojar inte... Tog inga bilder men nästa gång jag är där ska jag göra det! Iallafall så va det hennes mammas hus, Isa bor hos hennes pappa! Men kom precis hem därifrån iallafall och nu ska jag sova! Goodnight my swedes, sweet dreams <3
 
 
 

Weeeeey du har bloggat! nu blev jag glad haha! neeej men förstår att det är jobbigt! Meeeeeeen ett måsteeeeee- glöm inte att ta bilder från homecoming !!!! omg är fett nyfiken vill se hur din klänning ser ut! :O massa pussar tiil dig min älskling <3<3<3<3<3<3

2013-10-03 | 17:58:00

Finallyyyy

2013-10-05 | 07:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback