12 oktober 2013

Hej, har precis kommit hem från en fest hos en tjej som heter Meghan! Det va fett kul och massa trevliga människor från skolan var där. Innan var vi på the football game och den här gången var det en speciell match som kallas homecoming game! Fattar inte riktigt vad det innebär men iallafall så var folk väldigt taggade haha... Och alla footballplayers gick runt med kronor på huvudet i skolan och halsband med massa godis! Vi spelade iallafall mot Sequoia och vi vann såklart men det var nära att vi förlorade! Det är sjukt kul på footballgames för alla är sjukt insatta och blir helt crazy när vi gör touchdown. Idag i skolan hade vi en rally också! Det va ganska kul men det är så sjukt högljutt så jag fick jätteont i öronen och hörde ingenting efteråt... I veckan har vi också haft olika teman varje dag, Mardi gras Monday, Aloha Tuesday, Wall Street Wednesday, Class city Thursday (juniors är London) och Class color Friday (juniors är maroon). Jag älskar verkligen school spiriten här och det är något som vi verkligen inte har i Svergie. Så veckan har varit väldigt kul. Nu är det dags för mig att sova, imorgon ska jag äntligen ta sovmorgon och sen ska jag på country concert! Vill bara säga tack så jättemycket för alla kommentarer, jag blir så glad när ni kommenterar! Ska försöka svara på några kommentarer någon dag! Saknar er <3
 
 
Cheerleaders och football players idag i Physiology (ignorera de fina bilderna i bakgrunden haha...)
 
 
Me and my girls!

 
Jag och Isa sprang fram till tiger maskoten och frågade om vi fick ta en bild haha...
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback